slovakia1   czech1

Wejście na rynki zagraniczne

Żyjemy w świecie globalizacji, w którym wszystko jest połączone, a pożądany produkt lub usługę możemy zamówić nawet z bardzo dalekich kontynentów. To duże możliwości, ale także ogromne wyzwanie dla przedsiębiorców, którzy muszą nieustannie poszerzać swój obszar działania.

Naszym rodzimym firmom często nie wystarczy dziś polskie grono konsumentów, dlatego prędzej czy później decydują się na wejście na rynki zagraniczne. Naturalnym i najbardziej strategicznym wyborem są te podobne do naszego: czeski, słowacki, węgierski. My pomożemy Ci się na nich odnaleźć!

Outsourcing: klucz do sukcesu

Zanim podejmiesz decyzję o otwarciu się na nowe możliwości, warto przemyśleć swoje strategie wejścia na rynki zagraniczne. Jeśli nigdy nie miałeś styczności z marketingiem międzynarodowym, skorzystaj z doświadczenia firmy outsourcingowej!

Dla Ciebie możemy:

  • Przeprowadzić kompleksowe badanie rynku zanim jeszcze podejmiesz decyzję o wejściu do danego kraju.
  • Pozyskać nowych klientów, którzy zakupią Twoje usługi bądź produkty.
  • Zająć się obsługą zagranicznych klientów – jest to szczególnie ważne na początku działalności, kiedy nie dysponujesz jeszcze własnymi strukturami.
  • Przekazać kontakty sprzedażowe (leady) klientów zainteresowanych Twoimi usługami.

Nasz zespół składa się z doświadczonych specjalistów marketingowych, wyposażonych w odpowiednie kwalifikacje zawodowe, narzędzia strategii oraz kompetencje miękkie. Działający w ramach outsourcingu konsultanci swobodnie komunikują się w językach krajów docelowych: czeskim, słowackim, węgierskim oraz angielskim.

Zespół

Poznaj osoby, które tworzą naszą firmę

Dołącz do nas!

Skontaktuj się z nami, wyślij swoje CV i dołącz do zespołu.