Budowanie relacji firmy z konsumentem nie należy do najłatwiejszych zadań. Bardzo często niezbędna jest wiedza, doświadczenie i kompetentna pomoc dostosowana do oferty marki, może być to m.in. tłumaczenie procesu sprzedaży, przedstawiania oferty, wyjaśnianie danych parametrów produktów bądź usług.
Obsługa Klienta (ang. customer service), którą oferują nasza firma to prawidłowy i wyczerpujący proces komunikacji z nabywcą produktu czy też usługi. Zapewniamy wydzielenie sektorów związanych z danym problemem i potrzebnym wsparciem. Co więcej, zewnętrzna obsługa Klienta pozwoli Państwu właściwe komunikować się z potencjalnymi nabywcami, jak i stałymi odbiorcami.
Należy mieć na uwadze, że to właśnie customer service jest filarem, z którym bardzo często kojarzymy daną firmę/ markę. Gwarantujemy, że nasza zewnętrza usługa zapewni m.in.: miły i empatyczny sposób prowadzenia rozmów, fachową pomoc dla dzwoniących, przedstawienie zrozumiałych instrukcji, sposób prowadzenia rozmowy sprzedażowej dopasowany do odbiorców oraz wiele innych elementów, zindywidualizowanych pod względem Państwa działalności, a także potrzeb. Takie działania pozwolą Państwu zwiększyć zadowolenie swoich nabywców i budować dobre relacje z nimi.
Możesz:
- Przenieść całkowicie centrum kontaktu z klientem do nas.
- Użyć naszych zasobów do wsparcia w razie nagłego wzrostu kontaktów bądź zastępstwa Twoich pracowników.
- Możesz wydzielić część procesu (reklamacje, pomoc techniczną, helpdesk, rezerwacje) i przekazać nam odpowiedzialność za niego.
Nasi konsultanci będą doskonałą wizytówką Twojej firmy. Zadzwoń porozmawiać, to nic nie kosztuje.