Dzisiejszemu klientowi nie wystarczy zapewnić dostępu do obsługi z każdego miejsca i o każdej porze. Klient chce otrzymać od swojej marki unikalne doświadczenie w interakcjach z firmą, wyrażoną między innymi w profesjonalnej, przyjaznej i po prostu „ludzkiej” obsłudze klienta.
Z naszą firmą będziecie mogli Państwo zapewnić takie doświadczenie swoim klientom. Oferujemy wielkokanałową obsługę klienta, nie tylko kanałami tradycyjnymi ale również nowoczesnymi.
Zwiększymy szanse sprzedażowe dzięki pozytywnym interakcjom z klientem ale również lojalizujemy go przywiązując do marki.
Możesz:
- Przenieść całkowicie centrum kontaktu z klientem do nas.
- Użyć naszych zasobów do wsparcia w razie nagłego wzrostu kontaktów bądź zastępstwa Twoich pracowników.
- Możesz wydzielić część procesu (reklamacje, pomoc techniczną, helpdesk, rezerwacje) i przekazać nam odpowiedzialność za niego.
Nasi konsultanci będą doskonałą wizytówką Twojej firmy. Zadzwoń porozmawiać, to nic nie kosztuje.