slovakia1   czech1

Usługi call center - telemarketing, obsługa klienta i więcej

Odkryj outsourcingowe usługi zespołu Simio. W zakres naszej specjalizacji wchodzi szeroko pojęty telemarketing i obsługa klienta. To jednak nie wszystko, ponieważ zajmujemy się jeszcze:

  • pozyskiwaniem leadów,
  • prowadzeniem telefonicznych badań rynku,
  • windykacją,
  • sprzedażą przez telefon,
  • i wieloma innymi działaniami.

Postaw na najwyższą jakość usług, jaką oferuje nasz doświadczony zespół Simio. Zachęcamy już teraz do kontaktu z nami, a z całą pewnością zaproponujemy Ci najlepsze warunki współpracy.

Działamy również na rynkach zagranicznych

Nasz zespół poza ojczystym językiem, zna również wiele języków środkowej Europy, w tym: słowacki, czeski, węgierski i angielski. Zachęcamy więc już teraz do współpracy z nami, szczególnie jeśli myślisz o rozwoju swojej firmy lub już teraz działasz w zasięgu kontynentalnym bądź globalnym. Pomagamy nie tylko w obsłudze zagranicznego klienta, ale też zajmujemy się badaniem nowych rynków, dzięki naszym raportom możesz podjąć decyzję o wejściu do danego kraju.

Zajmujemy się też windykacją telefoniczną

Zdarza się, że wierzyciele zwlekają z płatnością swoich zadłużeń, co może negatywnie wpłynąć na wynik finansowy Twojego biznesu. Na szczęście posiadamy odpowiednią wiedzę w obszarze windykacji telefonicznej. Zajmujemy się wzywaniem dłużnika do zapłaty należności bądź wysyłamy ostateczne wezwanie do zapłaty (co jest dość skuteczną praktyką w odzyskaniu należnych pieniędzy). Prowadzimy także telefoniczny monitoring płatności przeterminowanych, co pozwoli Ci trzymać rękę na pulsie.

Telemarketing to nasz konik

Szeroko pojęty marketing telefoniczny to z całą pewnością coś w czym jesteśmy najlepsi. Nie czekaj więc dłużej z kontaktem z nami tylko już teraz do nas napisz lub zadzwoń a przygotujemy dla Ciebie doskonałą ofertę skrojoną pod potrzeby Twojego biznesu. Co więc proponujemy także atrakcyjne ceny naszych usług, co z całą pewnością powinno również przekonać Cię do wyboru zespołu Simio. Postaw na firmę, gdzie doskonale orientujemy się w arkanach telemarketingu i obsługi klienta.

Specjalizujemy się w telemarketingu i obsłudze klienta od 2006 roku. Nasi partnerzy wykorzystują nas do benchmarku wyników z wewnętrznymi strukturami (tzw. in house) oraz z innymi partnerami. Pomagamy im wybrać najlepszego dostawcę bądź pokazać, że można robić więcej i lepiej niż dotychczas.

Dostarczamy naszym partnerom rozwiązania uszyte na miarę, indywidualne podejście oraz nasze doświadczenia i know-how z trzech rynków środkowej Europy (Polska, Czechy, Słowacja). Wzbogacamy każdą współpracę o elementy, które częstokroć przewyższają oczekiwania klienta.

Zapoznaj się z naszymi usługami.

Zespół

Poznaj osoby, które tworzą naszą firmę

Dołącz do nas!

Skontaktuj się z nami, wyślij swoje CV i dołącz do zespołu.