Naszą siłą jest słowo - słuchanie, pomaganie i wyjaśnianie. Kierujemy się filozofią, która towarzyszy nam na każdym kroku: simplicity, integrity i opportunity. Ciągle się rozwijamy i w tym rozwoju poszukujemy nowych osób, które zasilą nasze kręgi, osób, które staną się częścią Simio Polska.
Simio to profesjonalna firma call center z wieloletnim doświadczeniem - zajmujemy się obsługą klienta i szeroko pojętym telemarketingiem. Zrealizowaliśmy wiele projektów, zdobywając przy tym cenne umiejętności, którymi chętnie się podzielimy, jeśli do nas dołączysz.
Oczywiście realizujemy nowe i różnorodne projekty, dzięki czemu możesz poszerzyć swoje umiejętności bądź rozwijać się w dziedzinie, którą znasz i lubisz. Poszukujemy osób na różne stanowiska: doradcy klienta, kierowników zarządzających, analityków i kontrolerów jakości. Co więcej, oferujemy wiele możliwości awansu, tak abyś mógł rozwijać swoją karierę zawodową.
Nasze call center to indywidualne podejście do klienta i szereg ciekawych zadań, dzięki czemu na pewno nie będziesz się nudzić podczas pracy, a zdobędzie cenne doświadczenie i poszerzysz swoje horyzonty. Nie stajemy w miejscu, dlatego też, jeśli do nas dołączysz możesz liczyć na cykliczne szkolenia i meetingi z przełożonymi, podczas których zdobędziesz lub utrwalisz nowe wiadomości. Oczywiście masz również zapewnione wsparcie trenerów.
Uśmiech ma wielką moc, dlatego podczas pracy się uśmiechamy. Simio to profesjonalne call center, ale to nie znaczy, że podczas wykonywania obowiązków zawodowych musimy się nudzić. Ciekawe projekty, wyzwania, rozwój i wspaniała atmosfera sprawią, że z chęcią będziesz przychodzić do pracy.
Dodatkowo oferujemy elastyczny grafik, karnety sportowo – rekreacyjne, ubezpieczanie, a żeby nas zespół był jeszcze lepiej zgrany to organizujemy ciekawe integracje. Dołącz do nas, zacznij rozwijać swoją karierę w naszym call center i pnij się po szczeblach kariery zawodowej! Czekamy na Twoje zgłoszenie i mamy nadzieję na owocną współpracę!