Simio Polska to Call Center, które w ciągu ostatnich 8 lat realizowało rozmaite projekty dla Klientów reprezentujących większość branż na polskim rynku min.: finansowej, telekomunikacyjnej, medycznej, ubezpieczeniowej, wydawniczej, FMCG.
Z zachowaniem najwyższych standardów osiągaliśmy dla naszych Partnerów Biznesowych cele w płaszczyznach takich jak: pozyskanie nowego klienta, dosprzedaż wśród obecnych klientów, obsługa posprzedażowa w postaci badania satysfakcji, kompleksowa obsługa back-office, przeprowadzanie ankiet, windykacja, utrzymanie klienta.
Nasze działania cechuje jakość, precyzja i responsywność wobec dynamicznie zmieniającej się sytuacji na rynku.
Prowadzenia rozmów z nabywcami i odbiorcami jest niezwykle ważne w wielu branżach, ponieważ pozwala na budowanie trwałych relacji z klientami i zwiększanie ich zaufania oraz zadowolenie względem marki. Nasza firma Simio Polska zajmuje się zewnętrzną obsługą Klienta z wielu branż. Cenimy sobie nowe doświadczenia i możliwość uczestniczenia w rozwojowych projektach, dzięki którym ulepszamy komunikacje firmy/marki z konsumentami.
Nasi doświadczeni specjaliści zapewniają profesjonalny customer service w wielu sektorach technicznych, finansowych i kreatywnych. Nasz zespół to pasjonaci i entuzjaści, którzy z uśmiechem na twarzy podchodzą do każdego problemu: doradzają, sprzedają, prowadzą Klientów przez etap zakupu, przedstawiają ofertę i wiele więcej. Co więcej, dostosowujemy sposób komunikacji do danej branży i umożliwiamy wydzielenie danych sektorów obsługi np. dział reklamacji czy też dział pomocy technicznej.
Jeśli szukają Państwo doświadczonej firmy call center to z przyjemnością zgłaszamy swoją kandydaturę - z zaangażowaniem zajmiemy się różnorodnymi projektami i kompleksową pomocą. Zachęcamy do kontaktu.