Czy warto pracować w call center?
Komunikatywność to Twoje drugie imię? Do zadań pochodzisz z zaangażowanie i po prostu lubisz rozmawiać z ludźmi? W takim razie praca w call center może być świetnym startem w udaną karierę zawodową. Dlaczego warto zatrudnić się w takim miejscu i co możesz zyskać? Przedstawimy Ci najważniejsze korzyści płynące z pracy na popularnej “słuchawce”.
Elastyczne formy zatrudnienia
Call center to świetne miejsce dla osób, które cenią sobie stabilne warunki. Podejmując wyzwanie “na słuchawce” wykonujesz swoje obowiązki zawodowe w określonym czasie, najczęściej od poniedziałku do piątku, co jest świetną opcją dla studentów zaocznych lub osób, które chcą mieć wolne weekendy. Co więcej, możesz być zatrudniony na umowę zlecenie (co jest korzystne dla studentów) lub (najczęściej po okresie próbnym) umowę o pracę. Dodatkowo, bardzo często możesz być zatrudnionym na mniej niż cały etat i pogodzić obowiązki zawodowe np. z macierzyństwem bądź uczelnią/szkołą.
Doświadczenie w obsłudze klienta
Droga do kariery bardzo często rozpoczyna się w call center. Stanowiska kierownicze, czy też w związane z obsługą klienta w banku, najczęściej wiążą się z wymaganym doświadczeniem m.in. na popularnej słuchawce. Tak więc podejmują tego typu zawód, otwierają się przed Tobą liczne ścieżki kariery, zarówno na szczeblach zawodowych w firmie, w której pracujesz w call center, jak i innych miejscach.
Co więcej, zdobywasz mnóstwo przydatnej wiedzy, poznajesz triki sprzedażowe, a przede wszystkim rozwijasz kompetencje miękkie, które są niezwykle cenione na rynku. A jakie to kompetencje? Na pewno polepszysz umiejętność wyrażania się w zrozumiały sposób. Co więcej, wyćwiczysz panowanie nad emocjami, co przełoży się na lepsze radzenie sobie m.in. ze stresem.
Zaangażowanie = dobra pensja
Call center często wiąże się np. z prowizjami za sprzedane produkty bądź umowy. Oczywiście zależy to również od projektu i danego zlecenia, niemniej jednak dobre wyniki najczęściej skutkują zadowalającą pensją. Tak więc, warto rozważyć podjęcie tego typu zawodu.
Chcesz spróbować swoich sił w call center? Aplikuj do Simio Polska – zacznij swoją zawodową karierę i pnij się po jej szczeblach! Zachęcamy do zapoznania się z naszymi ofertami pracy!