slovakia1   czech1

Dlaczego warto zlecić nam obsługę klientów?

Podejmowanie się różnych nowych działań to rozwój i nauka, a my uwielbiamy wyzwania, ale nie rzucamy się na głęboką wodę bez odpowiedniego sprzętu. Stawiamy na gruntowne przygotowanie tak, aby każde zadanie, które nam powierzono zostało wykonane jak najlepiej. Wyznaczamy sobie wysokie cele i jesteśmy bardzo dobrzy w ich osiąganiu. Simio to profesjonalna firma call center, cechuje nas wieloletnie doświadczenie i niesłabnąca pasja. Jeśli zlecisz nam obsługę klienta to gwarantujemy, że będzie ona na najwyższym poziomie. Dopasowana obsługa klientów Działamy na różnych polach i zapewniamy...

Czytaj więcej

Czy warto pracować w call center? 

Komunikatywność to Twoje drugie imię? Do zadań pochodzisz z zaangażowanie i po prostu lubisz rozmawiać z ludźmi? W takim razie praca w call center może być świetnym startem w udaną karierę zawodową. Dlaczego warto zatrudnić się w takim miejscu i co możesz zyskać? Przedstawimy Ci najważniejsze korzyści płynące z pracy na popularnej “słuchawce”.  Elastyczne formy zatrudnienia Call center to świetne miejsce dla osób, które cenią sobie stabilne warunki. Podejmując wyzwanie “na słuchawce” wykonujesz swoje obowiązki zawodowe w określonym czasie, najczęściej od poniedziałku do piątku, co jest...

Czytaj więcej