Często zadawane pytania

Jeśli chciałbyś do nas dołączyć ale chciałbyś przedtem dowiedzieć się więcej, poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Po prostu kliknij w pytanie aby zobaczyć odpowiedź.

Poszukujemy osób chcących rozwijać kompetencje związane ze sprzedażą i obsługą klienta. Aplikować mogą zarówno osoby z doświadczeniem w telemarketingu jak i bez doświadczenia. Pracę w naszej firmie może znaleźć młodzież, która skończyła szkołę i chce być niezależna, osoby szukające stabilizacji jak również osoby starsze (emeryci), którzy nie potrafią usiedzieć w domu.
Ważnym kryterium, którym posługujemy się podczas wyboru kandydata jest dobra dykcja oraz poprawne posługiwanie się językiem polskim.

Rozmowę kwalifikacyjną zawsze prowadzi bezpośredni przełożony. Takie spotkanie to okazja, by nieco więcej się o sobie dowiedzieć. Zadamy Ci kilka pytań – i tego samego oczekujemy od Ciebie. Na pytanie o sobie powiedz to co masz w CV. Przed spotkaniem przeczytaj jeszcze raz ofertę pracy oraz swoje CV, aby uporządkować informacje, o które możesz zostać zapytany podczas rozmowy.
Pochwal się doświadczeniem, umiejętnościami, wiedzą, zainteresowaniami.

Przede wszystkim postaraj się rozluźnić i uśmiechnąć. Uśmiech i pozytywne nastawienie to podstawa sukcesu!

Ubiór na spotkanie rekrutacyjne powinien być przede wszystkim czysty i schludny. Powinieneś czuć się w nim swobodnie, żeby nie rozpraszać się i skupić na zadawanych pytaniach.

Oczywiście, firma przeprowadza szkolenia wstępne przygotowujące do pracy na każdym jej etapie.

W pierwszym dniu pracy odbywa się szkolenie wstępne, w którym zapoznajesz się z produktami i usługami jakie będziesz oferował klientom. Dodatkowo kilka informacji na temat systemów informatycznych i procedur.

Filozofia naszej firmy zakłada prostotę w każdym aspekcie pracy, dlatego szkolenia są proste, krótkie, czytelne i łatwo przyswajalne dla nowych osób.

Szkolenia wstępne to nie koniec szkoleń i warsztatów. Wszyscy pracownicy biorą codzienny udział w spotkaniach doszkalających i motywujących do pracy. Są one prowadzone w postaci warsztatów, porannych spotkań, gier zespołowych, scenek grupowych itd.

Nasza firma przykłada bardzo dużą wagę do awansów wewnętrznych. Są wśród nas osoby, które zaczynały pracę jako telemarketer, a teraz zajmują stanowiska kierownicze.
Posiadamy również działy zajmujące się jakością, weryfikacją i monitoringiem. Tam również pracują osoby, które zaczynały od sprzedaży telefonicznej.

Rekrutacja jest prowadzona minimum dwa razy w miesiącu. Zdarzają się sytuacje, kiedy prowadzona jest częściej (raz w tygodniu) – w zależności od potrzeb i od lokalizacji.
Jeżeli zdarzy się sytuacja, że aktualnie nie prowadzimy procesu rekrutacji zawsze można wysłać swoje CV na adres mailowy znajdujący się na stronie internetowej w zakładce KARIERA.