Jakim pracodawcą jest Simio Polska?

Simio to międzynarodowa organizacja specjalizująca się w sprzedaży telefonicznej i obsłudze klienta. Jesteśmy profesjonalnym Call Center, centrum outsourcingu procesów biznesowych, z doświadczeniem zdobytym ze współpracy z najbardziej wymagającymi klientami. Simio Polska tworzą następujące oddziały: Katowice, Gliwice, Żory.

Gwarantujemy naszym współpracownikom jasną, a przede wszystkim realną ścieżkę kariery w strukturach firmy. Cała nasz Kadra Kierownicza zaczynała tak samo - od pracy na słuchawkach, rozwijając się, ucząc i zdobywając kolejne awanse. Ta jasno wytyczona ścieżka kariery jest dla nas powodem do dumy i jednym z naszych głównych atutów jako pracodawcy.  Już na pierwszym szkoleniu dowiadujesz się co musisz zrobić aby osiągać awans i korzystać z idących za tym benefitów. Nasza Kadra zrobi wszystko aby Ci w tym pomóc. Ścieżka awansów wewnętrznych jest dla nas preferowaną metodą budowania struktur. Przynosi ona wymierne korzyści organizacji i zapewnia stały rozwój.

Kogo szukamy?

Obecnie w naszych oddziałach poszukujemy kandydatów na następujące stanowiska:

DORADCA KLIENTA

  • Wykształcenie co najmniej średnie.
  • Brak wad wymowy uniemożliwiającej czytelną komunikację
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji
  • Nastawie na cel i proaktywna postawa.
  • Otwartość na zmiany i nowości oraz odporność na stres.

KIEROWNIK ZESPOŁU

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center
  • Preferujemy wykształcenie wyższe, jednakże może być one zastąpione doświadczeniem w pracy jako kierownik zespołu w środowisku CC
  • Nastawienie na cel i rozwinięta świadomość biznesowa
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Umiejętność prowadzenia coachingu i retreningu
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją
  • Kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów – open-minded
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność pracy w zespole